Straat WhatsApp

Onze buurt heeft een eigen “Straat WhatsApp”!

Wat is dat nou eigenlijk, een Straat WhatsApp? Een flink aantal buurtbewoners heeft zich met hun 06-nummer aangemeld bij een gezamenlijke WhatsApp groep. Alle verdachte zaken in de buurt kunnen daarin worden vermeld, iedereen die aangesloten is krijgt dat direct op zijn telefoon. Ook de surveillant van Van Egdom Security is aangesloten!

Woon je in Wijk Putten en wil je je aanmelden voor de Straat WhatsApp? Stuur dan een email naar activiteiten@bewonersverenigingputten.nl, je krijgt dan te horen hoe je je aansluit. Ook krijg je dan de spelregels toegestuurd hoe om te gaan met verdachte situaties e.d.

De Straat Whatsapp is alleen bedoeld voor berichten die te maken hebben met veiligheid in de buurt. Voor het uitwisselen van andere informatie, is er een andere appgroep, namelijk WhatsUp. Deze groep kun je bijvoorbeeld gebruiken als je een oppas zoekt, een ladder van iemand wilt lenen, of bedenk het maar! Aanmelden voor de WhatsUp-groep kan door een mail te sturen naar communicatie@bewonersverenigingputten.nl. Je moet uiteraard wel in Wijk Putten wonen om bij deze groep te kunnen aansluiten!